måndag 26 september 2011

Lite balansträning

I går fick vi äntligen lite tid att åka upp på banan och träna.Det kändes lite annorlunda med min egen hoj och inte lättare trots att den är lättare.Tränade bla på fortkörningsdelen där man ska köra serpentinkörning i 50 km/h inte helt lätt,sådär 35km/h går bra.Lät Jerry testa och det var inte helt lätt för honom heller,det såg mer ut som plockepinn.
Vi hann även med att köra en sväng på vägen,vilket känns som en befrielse efter balansövningarna.
Körlektionen som jag skulle haft i morgon blev jag tvungen att avboka,pga jobbet,men bokade om den till samma vecka som risktvåan och det är nog bra.
Den här veckan är det lektion på fredag.Sen har jag bara 2 lektioner kvar innan jag tar vinteruppehåll

Här är banorna som jag tragglar.Figur A och B är krypkörningsbanor och den nedersta är höghastighetsbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.