lördag 24 september 2011

Pucko

Den här veckan blev körningen på körskolan avbokad av körskolan pga sjukdom.Lite surt var det eftersom det var så himla fint väder i fredags och jag var så sugen på att köra.Trodde att vi skulle hinna köra lite i helgen ,men det ser inte ut som min handledare har tid nu heller :(
Jag har i alla fall införskaffat ett gäng koner till bankörningen.Behöver det till både låghastighetsbanan och höghastighetsbanan.
Hittade konerna på Stadium och träffade på en ovanligt puckad manlig expedit där som frågade vad jag skulle ha konerna till.Talade om vad jag skulle använda dom till och tydligen hade han tagit hojkort han med och använt likadana koner när han tränade.
Sen upplyste puckot mig om att -det är ju faktiskt lite svårare för tjejer med balansen.Tjejer har ju sämre balans än killar.......
Vilken idiot !!!

Nästa vecka har jag 2 lektioner inbokade,längtar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.