måndag 12 september 2011

Grönlunds trafikskola


                                                       Övningskörningshojen på trafikskolan
Men vad bra,NU skiner solen ! I morse när det var dax för en körlektion så hällregnade det.Vi körde på banan och tränade på serpentinkörning mellan konor,bromsteknik och krypkörningsåttor.Körningen gick bra även om jag upptäckte att det var svårare att svänga till höger.Kanske dax för ett kiropraktorbesök igen?
Efter två timmar så var jag ganska blöt ,men lycklig.Det är såå kul att köra.
Jag är jättenöjd med att efter ett tips fått tag på en sån bra trafikskola och en så kompetent och trevlig körlärare,Lennart.Nu ska jag träna lite hemma på övningarna och på fredag är det dax igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.