lördag 5 maj 2012

Vill ha

                                                     Så här ser den ut BMW 650gs Visst kan man väll ha två hojar ? Det har ju faktiskt min man.Har en massa bra argument för att den ska inhandlas.
*Alla i fam kan köra den
*Min man kan ha den till jobbet (mycket smidig i trafiken)
*Den är lite offroadstuk på.(jag skulle vilja köra lite i skogen,sagt av min man)
*Perfekt övningskörningshoj till både mig,min dotter och hennes kille.
*Inte så dyr
Det borde väll räcka som argument :-)

2 kommentarer:

  1. det är ju också en BMW..

    http://www.metro.se/nyheter/fick-stand-stammer-bmw/EVHleb!seJqb2FUE3wFQ/

    SvaraRadera
  2. Meeen, måste du avslöja varför jag vill ha en BMW och låna ut den till min man ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.