fredag 4 maj 2012

En vanlig dag i fam V:s liv

Började dagen med en körlektion med farbror Roine. En skön snubbe som lär ut enl old school som går ut på att man ska kunna köra hoj. Och inte bara kunna banorna inför uppkörningen. Låter självklart och det är klart att man ska kunna köra för att klara alla banorna ,men det är jäkligt tråkigt att hela tiden vara så focuserad på uppkörningen.Jag ser det mer som en utbildning där jag lär mig köra.Uppkörningen kommer när den kommer.
Idag susade farbror Roine ut med mig på små grusvägar, genom diken och ut i bushen. Det kallar jag att lära sig naturlig balans. Känner att jag hela tiden sitter med ett stort smile mellan öronen och bara njuter.Dessutom är jag kär i hojen.Måste nog ha två när jag väl får kortet..
Efter roliga timmen var detr dax att Jobba ett par timmar. För att sen följa med mannen till besiktningen för att besikta den här skönheten.




Avslutar kvällen med en garagekväll. I morgon är det Drive in bes för hojar i Rissne och vi har två som ska besiktas och som ska fixas med ikväll.
Så kan en helt vanlig dag se ut i en familj som gillar allt som rullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.