torsdag 17 maj 2012

Farbror Roine??

Roine är namnet på min nya körskolelärare.
Efter några gånger på gamla trafikskolan , så bestämda jag mig för att lita på mig själv och inse att hojen var för stor. Fick en känsla av att baxa runt på ett kylskåp liggandes över tanken ( jag är kort) Det byggdes också upp en osäkerhetskänsla när jag inte nådde ner i marken.
Efter att ha provkört en gång på Tullinge Trafikskola var valet lätt "Bara"att börja på ny hoj och ny Trafikskola.
Har nu förmånen att få köra på Stockholms bästa övningsområde F18 där man kan köra väldigt varierad körning och i varierad terräng. Såå jag kör vidare och förr eller senare så kanske jag har mitt körkort i handen. Det är tur att vi har så väldigt roligt när vi kör farbror Roine och jag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.