onsdag 4 maj 2011

Gotland

Nu är biljetterna till årets Gotlandstur bokade.
Det börjar bli lite av en tradition att åka till Gotland en sväng på sommaren.Det är nu 7 året i rad vi åker till ön.
I år är ett av målen, träffen som Limestone/HDCS anordnar.Nytt för i år är att träffen kommer att äga rum i Katthammarsvik.

Förra året hittade vi en mysig restaurang i Herrviken som ligger precis nära Katthammarsvik.God mat och bra trubadurer. Kanske blir det ett besök även där.

Känns skönt att börja semestern med en Gotlandstur och att biljetterna är bokade,det var i sista minuten,det höll på att bli morgonfärjan hem.

3 kommentarer:

  1. Det är alltid så kul att få boka semesterresor/utflykter/tripper. Då vet man att det är på gång i alla fall :-)

    Själv har jag planerat och bokat en massa på vår semestern men det finns lite kvar :-)

    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag håller med.Själva planerandet Är kul.Gillar att resa,även om det ibland inte är så långt,det var verkligen nåt jag saknade under åren då jag hade häst.
    Det är också ganska skönt att vi numer sparar ca 42 000:- på att ha slutat röka !!!Det var 2 år sedan vi slutade.Sjuka summor som bara gått upp i rök.
    Vad har du planerat för spännande under våren/sommaren ??

    SvaraRadera
  3. 42 000:- om året ska det stå !

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.