fredag 6 maj 2011

Biljetter & Bikini

Nu äntligen har USA biljetterna kommit och vi har skrivit ut dom.
 Det mesta börjar vara klart innan resan.Reseförsäkring,nya Bankkort,sömntabletter (om vi nu vågar ta dom,kanske bäst att testa hemma först) lite bra att ha saker fixade som tex ny bikini.
Tror att jag slog personligt shoppingrekord,det tog ca 10 min !! att prova ut 1bikini och 1 ny underdel.Men så gick jag också till en bra butik med utmärkt servics och hade med mig bästa smakrådet Monica.
Det var riktigt skönt att strosa runt i stan och avsluta med en latte,dessutom blev det en jäkla massa steg på stegmätaren.

I helgen finns det en hel del att hitta på
* Swapmeet på Sofia Hogs Sofiahogs
*Dragracing i Tierp http://tierparena.com/page/event.php?id=5
* Linedance i Gubbängen http://www.luckyline.se/
Men...Vi ska göra nå`t helt annat i Fam V.

2 kommentarer:

  1. Biljetterna... ytterligare en bit på väg :-) Hur många dagar kvar nu?

    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Nu är det 8 arbetsdagar + 1 studiedag /13 dagar kvar tils vi åker:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.