tisdag 17 maj 2011

Bytt namn

Har bytt namn på bloggen,Brinnande intressen var långt och stämde inte med webadressen.Det gör i och för sig inte Planeta blogg heller,men ibland saknar jag min gamla blogg http://planeta.blogg.se/ där jag skrev om lite av varje.
Så nu har jag bestämt mig för att återuppta det namnet som har hängt med ett tag.Det är det som är så jäkla bra med att blogga.
Här skriver jag precis som jag vill :)  Skriver mest för min egen del och det är fritt val att följa min blogg eller strunta i det.

Men..jag är väldigt glad åt de som gör det ,tex min älskade moster (som jag vet kikar in titt som tätt),
min älskade mamma (som när hon kommer på att hon faktiskt har en dator),min älskade syster yster, vänner som jag inte träffar så ofta pga avstånd och vänner som jag träffar titt som tätt.På det här sättet kan NI som vill följa en liten del av vår vardag i fam V.

6 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får himlakulpå resan.
    Karin

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa
    Från mamma & Ulla

    SvaraRadera
  3. Glöm inte att höra av dig.
    Mamma & Ulla

    SvaraRadera
  4. Nu är jag faktiskt inne på din blogg tror jag.Hoppas att ni har det bra och njuter i fulla drag av ert äventyr. Hälsningar från Mamma och Pappa. 23 maj 2011 13:40

    SvaraRadera
  5. Jag tror att jag är inne på din blogg. Hoppas att ni har det bra och njuter i fulla drag av ert äventyr. Hälsningar från Mamma och Pappa.

    SvaraRadera
  6. Jadå du kunde:) Tack, vi får se så mycket så det är helt otroligt och vi har bara varit här i 2 dagar ! Vi kommer absolut åka tillbaka och ta med tjejerna och Julle.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.