torsdag 24 februari 2011

Resan

Har mått pyton ett par dagar och varit hemma från jobbet.Vad passar bättre än läsa in mig lite på vår resa.
Har studerat kartor och läst om olika sevärdheter på vägen.Det är ofattbart mycket vi kommer att få se och uppleva och ofattbart långt vi ska åka.Vi kommer att åka i 9 stater.
Californien,Nevada,Arizona,New Mexico,Texas,Oklahoma,Kansas,Missouri och Illinois.
Genom 3 tidzoner och ca 420 mil.
Los Angeles ligger 9 tim efter oss i tid ,Chicago 7 tim.
Har lovat Jerry att jag ska föröka hitta lite skrotar på vägen,ska försöka hitta några där jag vet att vi kommer att stanna till.I närheten av Las Vegas har jag hittat både skrotar och bilutställningar.Tror att vi kommer att susa runt lite där eftersom vi inte är så intresserade av att spela.

Fick ringa ett samtal till Norge idag (Norska researrangörer) då jag sett att mitt efternamn saknades i bokningen.Hade inte varit så kul och stått på Arlanda med långnäsa...

Känner mig genast piggare när jag tänker på att det bara är
86 dagar kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.