söndag 6 februari 2011

Brinnande intresse ????

Jag har många intressen och ibland skiftar dom fort.Ett av mina intressen som består är min passion för motorcyklar (& bilar)
 16 år gammal köpte jag en egen motorcykel efter att "övningskört" med div "snälla" pojkar på deras hojar och efter att ha tjatat hål i huvudet på mina föräldrar.Kunde då börja övningsköra "på riktigt".
Nu blev det inte så mycket av med att ta hojkort eftersom 18 årsdagen närmade sig och det då blev roligare att övningsköra med bil. Bilintresset tog över och en Pontiac Le Mans -64 inhandlades,året var 1980.Många USA bilar har passerat genom familjen sedan dess.

För ett antal år sedan vaknade hojintresset i Fam V upp igen (om man nu inte räknar crossar och annat som rullar på två hjul) och vi testade på hojlivet genom att inhandla en HarleyTrike.Sen tog det inte länge förren det stog en gammal HD i garaget (gammel Bettan).

Kommer att blogga om mina hoj(bil)upplevelser i bild och ord.Jobba på blogg designen (den nuvarande får symbolisera rubriken) och sätta mig in i blogger och vad det kan erbjuda.

15/2 Smyger nog in lite dans då och då på bloggen då det också är ett av mina intressen.

Så nu var det gjort,första inlägget.Välkomna gott folk
Bitte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.