lördag 19 februari 2011

Handelsboden



Idag blev det ett besök på Handelsboden för ett inköp av nya hojstövlar.Det är som att gå på små rosa moln om man jämför med dom jag har plågat mina fötter med de senaste åren.
Måste säga att dom har bra service på Handelsboden.Just dom stövlarna jag ville ha, har slutat att tillverkas i min storlek,men dom ringde land och rike runt och fick tag på ett enda par.Blev sedan uppringd när stövlarna kom.Det kallar jag service.

Kan vara kul att veta att i slutet av maj,troligtvis den 29:e körs en kortege från Handelsboden i förmån för välgörande ändamål.
Förra årets korteger http://www.handelsboden.com/handelsbodenkortegen-c-192-1.aspx

Efter att vi varit på handelsboden åkte vi ut till Grödinge för att ta en fika på Rosenhill,lika mysigt vinter som sommar.Fast betydligt trevligare att åka hoj dit än bil. Snart så......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.