lördag 14 april 2012

Aprilväder & krypkörning

Man blir i alla fall härdad av att köra med min tålmodiga körskolelärare Lennart.Tvekade innan jag åkte hemifrån förra veckan ,det var 2,6 grader och snöblandat regn.Men ,nejdå Lennart kör svarade tjejerna i receptionen så det var bara att ta på sig ett underställ och förebereda sig för regn och kyla.
Det är ju kanske bra att se att det behöver inte vara över 10 grader och sol för att köra hoj (och det är det ju inte så ofta i det här landet).


Jag håller på att traggla med lågfartsbanorna så här ska det se ut och det är riktigt knepigt men det är bara att öva ,öva och öva sen öva lite till.Här lönar det sig att vara envis.Sen vill jag aldrig mer i hela mitt liv se konor eller lågfartsbanor...  Tyvärr är det ingen fördel att hojen är så hög att man knappt får ner tårna i backen i fall man skulle behöva.

Nu sitter jag och vänta på att snön ska försvinna så att jag kan träna med min egen hoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.