tisdag 6 december 2011

Linedance avslutning

Oj vad den här terminen har gått fort.I söndags var det avslutning på söndagskursen på Hit da floor och idag var det avslutning på Lucky line.Tur att det är lite danstillfällen under dec och januari så att man inte får dansabstinens.
Att dansa är verkligen jättekul och ibland är det inte plättlätt men stegen reds oftast ut med ett skratt och folk bjuder på sig själva.Jag kan verkligen rekomendera er som inte har testat att pröva på en termin . Passa på att anmäler nu .Vårens kurser börjar i slutet på januari.Kolla in  här http://www.luckyline.se/

2 kommentarer:

  1. En kompis dansade för några år sen och hon tyckte också det var kul, kanske man börjar själv när Z blir lite äldre

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag verkligen att du ska göra. Jag som är en smula social av mig tappar gärna sugen över diverse sport, träningar, gym mm om jag inte får med mig någon som sällskap. Resultatet blir då att jag inte tränar alls. Dansen är perfekt på det sättet att man inte behöver en partner eller kompis med sig. De flesta som dansar är så otroligt glada och lätta att få kontakt med. ( måste vara ett ovanligt socialt släkte). Dessutom så tänker man inte på att det är konditionskrävande att dansa för att det är så himla kul. Billigt är det också. En 100:- för en danskväll inkl fika ! Inte helt fel. Så det är bara att hoppa på en kurs så gott du kan. Du är så välkommen i Linedancevärlden.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.