torsdag 3 november 2011

Fun run i Arizona

Nu har vi hittat ett nytt resmål och är sugna på att åka till USA igen.Den här gången för att delta i ett run,kolla in länken.
Fun run
Runet går i Arizona och på en av våra absoluta favoritsträckor på Route 66


Runet ligger bra till datummässigt då det är valborgshelg och 1 maj dagarna innan och det inte behöver bli så många dagar som man måste ta ledigt.Man kan flyga till Las Vegas, hyra hoj  http://www.lasvegasharleydavidson.com/  för att sedan åka till Williams (som jag så gärna vill tillbaka dit) övernatta där för att dagen efter åka till Seligman där runet startar. Las Vegas -Willams 35 mil
Runet går till Topock ,från Topock tillbaka till Vegas är det ca 25 mil.
Drömmer och planerar.

2 kommentarer:

  1. Hej Bitte !

    Det låter som en trevlig tripp, hade jag en penga påse att ösa ur så skulle jag följa med.....men den är tom just nu, men vem vet ...rätt som de är så kanske det börjar klirra igen.... ;-)
    Trevlig blogg du har, första besöket för mig !
    Har ni vägarna förbi Örebro så stanna till på en kopp eller annat !
    Kram o hade, Annie

    SvaraRadera
  2. Tror att det är en kanontripp och den verkar gå varje år :)Det blir heller inte lika dyrt eller lika många dagar (man behöver ju inte korsa hela USA )
    Kul att du hittade hit,vi hör av oss om vi är i Örebro.Och om du är i Stockholm,så titta förbi oss.
    Kram
    Bitte

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.