söndag 1 januari 2012

Året som gick var fantastiskt på många sätt.Höjdpunkten var så klart USA resan men också att jag kom igång med körkortet och de fina hojturerna vi gjorde.Jag är också nöjd med att vi varit så mycket tillsammans i familjen.Mindre nöjd är jag med en tuff termin på jobbet och att jag har fått diskbrock i nacken :(

Året som kommer hoppas jag på att få en lugnare termin på jobbet, (är glad över att ha fått gått ner i tid,)
att diskbrocket läks ut, att ta mitt körkort och köpa ny hoj, att vi kommer iväg på en ny USA resa,att jag kommer att vara ett par veckor på Kökar i sommar.att vi kommer iväg på några roliga hojturer,att alla får vara friska och ha hälsan.Att få tillbringa mycket tid med min familj och älskade barnbarn.

Ser fram mot ett spännande år.

1 kommentar:

  1. Ser också fram emot ett nytt spännande och ännu bättre än det "braiga året som gått" :-)

    God fortsättning!

    /Lisa

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar om du har sladdat in på min blogg.